Ofertas de emprego em nossa agência de imobiliário

Porque me devo juntar à ShBarcelona?

Em um contexto altamente competitivo, a ShBarcelona foi bem-sucedida em construir um nome no negócio de locação de apartamentos em Barcelona, se tornando em uma das melhores agências de serviços de imobiliário.

Seu sucesso se deve ao profissionalismo e envolvimento dos colaboradores. Essas pessoas que escolhem colocar suas capacidades e experiências na companhia partilham de valores essenciais, tais como o sentido de serviço ao cliente, o espírito de equipe e a transparência.

O desenvolvimento profissional e pessoal de cada colaborador é um pilar na base da ShBarcelona.

Junte-se a nós e faça parte de uma companhia jovem, dinâmica e em desenvolvimento, junte-se ao projeto ShBarcelona. Com experiência ou recém-licenciado, a ShBarcelona é o local perfeito para construir sua própria carreira e um futuro promissor. De modo a apoiar e manter o seu progresso, a ShBarcelona está recrutando.

Check our offers
Números principais
56

Colaboradores

6

Nacionalidades

5

Línguas faladas

3

Agências em Barcelona

1

Agência em Madrid

Filosofia
Por vezes, as pessoas se encontram, partilham dos mesmos objetivos, combinam forças e criam esta instituição a que chamamos uma ?companhia? para conseguirem desempenhar algo coletivamente que não conseguiriam sozinhas.

Desde o nosso início, em 200, concentrámos todas as nossas ações em prover um serviço personalizado aos nossos clientes.
Internacional e tecnologia
Barcelona é uma cidade cosmopolita, sendo que a captura de mercados internacionais é essencial para a expansão da ShBarcelona. A companhia tem definitivamente uma abordagem internacional e está constantemente desenvolvendo suas ferramentas tecnológicas para assegurar e facilitar trocas com clientes.
Liderança
A política da ShBarcelona consiste em dar maior responsabilidade aos colaboradores e em depositar confiança neles. Um dos nossos objetivos é reunir os funcionários em redor de valores comuns e encorajar a liderança.
Carreira Sh
Os colaboradores da ShBarcelona se comprometem em conjunto para fazer de todos os projetos um sucesso. A política da ShBarcelona potencia a promoção interna para dar aos seus colaboradores e oportunidade de progredirem em seu próprio setor e desenvolverem suas capacidades no âmbito da companhia.
Integração
A ShBarcelona toma conta de cada novo recruta usando treinamento interno, para oferecer o melhor ambiente de trabalho e permitir uma integração rápida em condições otimizadas.
Check our offers
Internship at ShBarcelona
Jobs at ShBarcelona
Spontaneous Application
Internship in the marketing & communication department

Company

Leading company in the real quality services offering real estate rentals for days, weeks, months, years, purchases and sales, rehabilitation, decoration, maintenance and insurance.

  • Three agencies in the city of Barcelona: C / Bailén 200 and C/Casanova 99 and 100
  • 56 professionals are part of the HS group

Functions to play

1. Social networks ShBarcelona and ShMadrid:

  • Facebook, Linkedin, Google +
  • Creation of content (articles, images, video, etc.),
  • Manage the content of the editorial calendars.

2. SEO actions:

  • Create a SEO content on the web and social networks.
3. Manage the content of newsletters (customers and owners).

4. Operational marketing

Requirements

The position is in the Marketing Communication department, we need a profile with a learning formation in business and communication.

Personal skills

  • Efficiency
  • Creativity
  • Adaptability
  • Spanish, English, French is a plus
  • Pack office and Internet


Location

Office C / Bailén 20008037 Barcelona

Timing

Monday to friday

Remuneration

€ 300 / month

Propor
Stage Yield Management et Business development

1. Missions:

Yield management, platform B2B sector tourist apartment management:

  • Control of the stock of apartments
  • Inventory's positioning at distributors
  • Development of pricing policy and calendar 2016.

Business development:

  • Collaboration on the offer's development
  • Prospecting new markets
  • Development of the Tourism Department in the B2B and B2C market segment (Objective 2015 + 25%).

Marketing and communication

  • Development of a commercial database on A-2, mailing, voucher & discount
  • Development of apartments' descriptive texts in several languages
  • Study of the use of the site Internet ShBarcelona.com with potential customers.

2. Required profile

You are learning in a business school

You have an interest in the tourism sector and his services and good analytical skills

You speak English and French (Spanish would be a plus)

Qualifications: relational and business sense developed, taste for figures and results, organization, autonomy, creativity.

3. Working time:

Monday to friday from 10 to 19 h (1 h 15 for lunch)

4. Environment and working tools:

Agency of Casanova Street, 100 Barcelona Table with computer and telephone sets.

5. Remuneration:

€ 300 per month.

Responsible for the trainee:Head of the pole of tourist ShBarcelona rental

Propor
Key account manager

Tasks

  • Deal with costumers and owners, mainly foreigners (UK, USA, France, pays Scandinavian countries)
  • Management and administration of Barcelona's apartment portfolio
  • Participate in the company's trade policy

Job

  • Stable with professional evolution
  • Possibility of internal promotion
  • Continuous training
  • Be part of a young and dynamic team
  • Base salary increase depending on involvement
  • Additional remuneration depending on goals achievement

Requirements

- Vocational training

Advanced vocational education in Communication and Marketing

- Experience

At least 1 year

- Necessary skills

Be able to speak/ High level of English, Spanish and Catalan. 80% of the day is in English

Excellent oral communication and good relationship skills

Proactive, liable, and able to work in a team

Vehicle needed

Web and Office pack knowledge

- Desired skills

Fluent French

Schedule

From 10am to 7pm with 1h15 of break

Wage

15.000 € - 27.000 € gross wage/year

Propor
Commercial councilor

ShBarcelona is a leader in expansion with a customer-oriented business model.

Our team needs to recruit a Commercial Councilor.

www.shbarcelona.com

Tasks

  • Receive and manage client demand whether in person, by phone or via email.
  • Deal with customers that are mainly foreigners (UK, USA, France, Scandinavian countries)
  • Organize, coordinate and make visits
  • Request and study the documentation provided
  • Sales visits to companies, organizations and institutions

What we offer

  • Stable job with professional evolution
  • Possibility of internal promotion
  • Be part of a young and dynamic team
  • Base salary +additional remuneration depending on goals achievement

Requirements

  • Good level of English and Spanish, 80% of the day is in English speaking. Catalan and French are a plus.
  • Good relations, proactive, responsible and able to work in team
  • You have a 2-wheel or willing to acquire one
  • Great control of the pack office and of the web context.
Propor
Spontaneous Application
ok

CV
ok

Cover letter
Os campos marcados com * são obrigatórios.
Propor
ok

CV
ok

Cover letter
Os campos marcados com * são obrigatórios.
Nós utilizamos cookies próprios e de terceiros a fim de melhorar nossos serviços, oferecer a oportunidade de compartilhamento e interação com as redes sociais, para guardar informações estatísticas e para lhe exibir propagandas relacionadas às suas preferências baseadas em uma análise de seus hábitos de navegação. Se você continua navegando, nós assumiremos que você concorda com o seu uso. Você pode mudar suas configurações ou conseguir mais informações em “cookies policy”.
×