Ofertas de emprego ShBarcelona em Barcelona

Ofertas de emprego em nossa agência de imobiliário

Porque me devo juntar à ShBarcelona?

Em um contexto altamente competitivo, a ShBarcelona foi bem-sucedida em construir um nome no negócio de locação de apartamentos em Barcelona, se tornando em uma das melhores agências de serviços de imobiliário.

Seu sucesso se deve ao profissionalismo e envolvimento dos colaboradores. Essas pessoas que escolhem colocar suas capacidades e experiências na companhia partilham de valores essenciais, tais como o sentido de serviço ao cliente, o espírito de equipe e a transparência.

O desenvolvimento profissional e pessoal de cada colaborador é um pilar na base da ShBarcelona.

Junte-se a nós e faça parte de uma companhia jovem, dinâmica e em desenvolvimento, junte-se ao projeto ShBarcelona. Com experiência ou recém-licenciado, a ShBarcelona é o local perfeito para construir sua própria carreira e um futuro promissor. De modo a apoiar e manter o seu progresso, a ShBarcelona está recrutando.

Check our offers
Números principais
73

Colaboradores

9

Nacionalidades

6

Línguas faladas

4

Agências em Barcelona

1

Agência em Madrid

Filosofia
Por vezes, as pessoas se encontram, partilham dos mesmos objetivos, combinam forças e criam esta instituição a que chamamos uma ?companhia? para conseguirem desempenhar algo coletivamente que não conseguiriam sozinhas.

Desde o nosso início, em 200, concentrámos todas as nossas ações em prover um serviço personalizado aos nossos clientes.
Internacional e tecnologia
Barcelona é uma cidade cosmopolita, sendo que a captura de mercados internacionais é essencial para a expansão da ShBarcelona. A companhia tem definitivamente uma abordagem internacional e está constantemente desenvolvendo suas ferramentas tecnológicas para assegurar e facilitar trocas com clientes.
Liderança
A política da ShBarcelona consiste em dar maior responsabilidade aos colaboradores e em depositar confiança neles. Um dos nossos objetivos é reunir os funcionários em redor de valores comuns e encorajar a liderança.
Carreira Sh
Os colaboradores da ShBarcelona se comprometem em conjunto para fazer de todos os projetos um sucesso. A política da ShBarcelona potencia a promoção interna para dar aos seus colaboradores e oportunidade de progredirem em seu próprio setor e desenvolverem suas capacidades no âmbito da companhia.
Integração
A ShBarcelona toma conta de cada novo recruta usando treinamento interno, para oferecer o melhor ambiente de trabalho e permitir uma integração rápida em condições otimizadas.
Check our offers
Internship at ShBarcelona
Jobs at ShBarcelona
Spontaneous Application
Internship in the marketing & communication department

Company:

Leading company in the real quality services offering real estate rentals for days, weeks, months, years, purchases and sales, rehabilitation, decoration, maintenance and insurance.

  • Three agencies in the city of Barcelona: C / Bailén 200 and C/Casanova 99 and 100
  • 56 professionals are part of the HS group

 

Functions to play:

1. Social networks ShBarcelona and ShMadrid:

  • Facebook, Linkedin, Google+.
  • Creation of content (articles, images, video, etc.).
  • Manage the content of the editorial calendars.

2. SEO actions:

  • Create a SEO content on the web and social networks.
3. Manage the content of newsletters (customers and owners).

4. Operational marketing.

 

Requirements:

The position is in the Marketing Communication Department, we need a profile with a learning formation in business and communication.

 

Personal skills:

  • Efficiency
  • Creativity
  • Adaptability
  • Spanish, English, French is a plus
  • Pack office and Internet


Location:

Office C / Bailén 20008037 Barcelona

 

Timing:

Monday to Friday

 

Remuneration:

€ 300 / month

Propor
INTERNSHIP IN THE MONTHLY RENTAL DEPARTMENT

Company

Leading company in quality real estate services offering rentals for days, weeks, months, years, purchase and sale, rehabilitation, decoration, maintenance and insurance.

  • 4 offices in the city of Barcelona: C/ Bailén 200 and C / Casanova 95, 99 and 100

  • 70 professionals are part of this business project.

Functions to play

  • Customer service: e-mail, telephone and in person

  • Administrative support

  • Carrying out visits to scheduled flats

  • Management of reservations and budgets

  • Development of the client portfolio: contact with companies, multinationals to offer them our services and sign collaboration agreements

Location

Office of C / Casanova, 99

08037 Barcelona

Timing

10 to 19 from Monday to Friday

Remuneration

€ 400 / month

Propor
Key account manager

Tasks: 

  • Deal with costumers and owners, mainly foreigners (UK, USA, France, pays Scandinavian countries).
  • Management and administration of Barcelona's apartment portfolio.
  • Participate in the company's trade policy.

 

Job: 

  • Stable with professional evolution.
  • Possibility of internal promotion.
  • Continuous training.
  • Be part of a young and dynamic team.
  • Base salary increase depending on involvement.
  • Additional remuneration depending on goals achieved.

 

Requirements:

- Vocational training

Advanced vocational education in Communication and Marketing.

- Experience

At least 1 year.

- Required skills

Be able to speak a high level of English, Spanish and Catalan. 80% of the day is in English.

Excellent oral communication and good relationship skills.

Proactive, liable, and able to work in a team.

Vehicle needed.

Web and Microsoft Office pack knowledge.

- Desired skills

Fluent in French.

 

Schedule:

From 10 to 19 hrs (with 1 hr 15 mins of lunch break).

 

Salary

15.000 € - 27.000 € gross salary / year

Propor
Commercial councilor

ShBarcelona is a leader in expansion with a customer-oriented business model.

Our team needs to recruit a Commercial Councilor.

www.shbarcelona.com

Tasks: 

  • Receive and manage client demand whether in person, by phone or via email.
  • Deal with customers that are mainly foreigners (UK, USA, France, Scandinavian countries).
  • Organize, coordinate and make visits.
  • Request and study the documentation provided.
  • Sales visits to companies, organizations and institutions.

What we offer:

  • Stable job with professional evolution.
  • Possibility of internal promotion.
  • Be part of a young and dynamic team.
  • Base salary + additional remuneration depending on goals achieved.

Requirements:

  • Good level of English and Spanish, 80% of the day is in English. Catalan and French are a plus.
  • Good relationship skills, proactive, responsible and able to work in a team.
  • You have a 2-wheel or willing to acquire one.
  • Great control of the Microsoft Office pack and the web platform. 
Propor
Spontaneous Application
ok

CV
ok

Cover letter
Os campos marcados com * são obrigatórios.
Enviar
Propor
ok

CV
ok

Cover letter
Os campos marcados com * são obrigatórios.
Enviar
Clicando em “Aceitar todos” você está de acordo com o uso dos cookies desta página para melhorar a sua navegação no site, personalizar a sua experiência e medir nossas ações em marketing. Você pode administrar estes cookies clicando em “Configuração de cookies”. Para mais informação, consulte a nossa Política de Cookies.
Aceitar todos
Aceitar